traži.......

Česta pitanja



Molimo Vas da prije kupovine pročitate 'Česta pitanja' i 'Uvjete korištenja' za potpunu informiranost.



Kako naručiti?


Kupnju izvršavate u nekoliko koraka:
Korak 1.- na stranici željenog proizvoda odaberite boju i količinu te ga dodajte u košaricu
Korak 2. - klikom na ikonu 'Košarica' u gornjem desnom dijelu stranice otvara se sadržaj Vaše košarice, sada kliknete na gumb 'Naplata'
Korak 3. - otvorila se stranica na kojoj možete odabrati izvršavanje kupnje prijavom kao postojeći kupac, registraciju kao novi kupac ili kupnju kao gost.
Korak 4. - Nakon odabira otvara se stranica na kojoj popunjavate tražene podatke i dovršavate kupnju



Da li je potrebno izvršiti registraciju?


Za kupovinu nije potrebna registracije. Prilikom dovršavanja kupnje možete odabrati kupovinu 'Kao gost' i potrebno je da upišete valjanu e-mail adresu na koju ćemo Vam poslati potvrdu narudžbe, uplatnicu te dodatne obavijesti vezane uz Vašu kupnju.



Čemu služi registracija?


Registracija Vam olakšava ponovni postupak kupnje:
- ne morate iznova unositi osobne podatke
- možete vidjeti sve Vaše narudžbe
- za kupnju je dovoljna prijava korisničkim imenom i lozinkom



Kako se registrirati?


U izborniku kliknite gumb 'Registracija', popunite tražena polja i unesite lozinku te odvršite postupak registracije. Nakon toga u trgovini koristite opciju 'Prijava' gdje unosite samo korisničko ime i lozinku.

Zaboravljena lozinka?


Klikom na gumb 'Prijava' imate opciju 'Zaboravljena lozinka', na nju kliknete i unesete svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali i na koju ćete automatski dobiti novu lozinku za prijavu. Molimo da automatsku lozinku promijenite odmah nakon prijave.



Koliko su troškovi dostave?


Troškove dostave možete vidjeti na stranici proizvoda, ovise o količini/težini naručenih proizvoda i o državi isporuke. Za isporuku koristimo usluge dostavne službe: Hpekspres.



Da li šaljete proizvode u druge države?


Da, naše proizvode je moguće kupovati i izvan Hrvatske.



Koliki je rok isporuke?


Rok isporuke je 21 radni dan.



Koje su mogućnosti plaćanja?


Naručene proizvode je moguće platiti nalogom za plaćanje - uplata na račun prodavača putem opće uplatnice ili Internet bankarstvom.
Podatke potrebne za izvršenje uplate dobivate na e-mail nakon izvršenja narudžbe u vidu 'Potvrde narudžbe'.
Uplatu je potrebno izvršiti u roku od 48 sati od izvršene narudžbe, inače se narudžba poništava.



Kako otkazati narudžbu?


Narudžbu možete otkazati slanjem osobnih podataka i podataka o narudžbi na e-mail: mail@meri.com.hr ili odgovorite na primljeni e-mail o izvršenoj narudžbi. Rok za otkazivanje narudžbe je 48 sati.



Povrat


Povrat je moguće izvršiti 14 dana nakon primitka na način da neoštećen i nekorišten proizvod vratite u originalnoj ambalaži na našu adresu, sa dokazom o kupnji.



Ukoliko imate pitanje koje niste pronašli na ovoj stranici, kontaktirajte nas na mail@meri.com.hr

na vrh